فخرالدین حیدری نماینده سقز و بانه در مجلس هفتم و هشتم

كارها و فعاليت هاي فخر الدين حيدري نماينده ي سقز و بانه در مجلس شوراي اسلامي به شماعزيزان عرضه مي شود درصورت تمايل مي توانيد بااي ميل زيرارتباط داشته باشيدوانتقادات و پيشنهادات خود را با ايشان در ميان بگذاريد. fhbaneh@yahoo.com مسئول دفتر عبدالله مصطفايي

Monday, January 19, 2009

جناب آقای فاکر
ریاست محترم کمیسیون اصل (90)
سلام علیکم
احتراماً ، همچنانکه مستحضر هستید ساکنان مرزی افرادی هستند که بنابر اقتضای زمان و مکان در مناطق مرزی متولد شده و سکونت دارند و مرزداران غرب از جمله شهرستان بانه در ایام جنگ تحمیلی با تقدیم شهدا و جانبازان زیادی ثابت کردند که نسبت به میهن و انقلاب وفادار هستند. حال با توجه به نبود امنیت در زمان جنگ در این شهرستان توسط دولت و بخش خصوصی سرمایه گذاری خاص در زمینه توسعه اقتصادی ، اشتغال مولد ، صنعت و غیره انجام نشد بلکه در سایر استانهای برخوردار سرمایه گذاری شد بعد از پایان جنگ نیز ضمن تشکر از خدمات نظام جمهوری اسلامی در خصوص اشتغال مولد و غیره بعلت کمبود بودجه و نداشتن پروژه های نیمه تمام و عدم سرمایه گذاری دولت و عدم سرمایه گذاری دولت و عدم مشارکت بخش خصوصی در این مناطق نیز سرمایه گذاری انجام نشد و همچنان از ایجاد اشتغال پایدار در منطقه بی بهره بوده ایم . حال با توجه به اقتضای طبیعی مناطق مرزی و وجود مراودات مرزی که حق طبیعی مرزداران غیور دیروز و ساکنان مناطق مرزی امروز است (البته حساب کسانی که مراودات غیر شرعی و غیر قانونی از جمله حمل مشروبات الکلی ، اسلحه و مواد فرهنگی مستهجن با مردم کاملاً جدا است)
حال اخیراً نیروی محترم انتظامی اقدام به حفر کانال جهت انسداد مرزهای بانه نموده است و با سرعت و بدون جلب رضایت صاحبان زمینهای کشاورزی مشغول حفر کانال است و موجبات ناراحتی و نگرانی مردم مرز را فراهم آورده اند. حال هر چه گشته ایم هیچ قانونی را مبنی بر انسداد مرزها به این شیوه و با عجله و بدون هماهنگی ، بدون نقشه و ... نیافتیم
دوماً واقعاً دولت و عزیزان برای امرار معاش مردم و فرصتهای از دست رفته منطقه و جوانان این مرز و بوم چه فکری اندیشیده اند ؟
از حضرتعالی استدعا دارم دستور فرمایید موضوع مورد رسیدگی قرار گرفته و در صورت بروز عمل خلاف قانون دستور توقف اقدامات تا تکمیل موارد قانونی و مراحل قانونی توسط مبادی ذیربط صادر گردد.
فخرالدین حیدری -نماینده مردم شریف سقز وبانه

0 Comments:

Post a Comment

<< Home